سرخط خبرها

گردهمایی ۲۰۰۰ مسئول هیات مذهبی در جامعه‌الحسین(ع) مشهد | برنامه‌ریزی برای برگزاری با شکوه مراسم عزاداری

  • کد خبر: ۱۷۴۶۰۸
  • ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴
گردهمایی ۲۰۰۰ مسئول هیات مذهبی در جامعه‌الحسین(ع) مشهد | برنامه‌ریزی برای برگزاری با شکوه مراسم عزاداری
رئیس شورای هیئات مذهبی مشهد گفت: برای نخستین بار ۲۰۰۰ نفر از مسئولان هیات مذهبی و مداحان در جامعه الحسین(ع) مشهد گرد هم خواهند آمد.

علی قارونی در گفتگو با شهرآرانیوز، هدف از این گردهمایی را برنامه ریزی متمرکز و مشترک بین هیئات مذهبی در مشهد عنوان کرد و گفت: امسال سعی شده برنامه‌های مذهبی در ایام عزاداری امام حسین(ع) باشکوه تر برگزار شود و از این رو برخی مراسمات برای نخستین بار طراحی شده است.

قارونی اظهار کرد: فردا عصر ساعت ۱۷ برنامه اذن عزا و تعویض پرچم متبرک حرم مطهر رضوی را در رواق امام خمینی(ره) خواهیم داشت که در این برنامه نیز برای نخستین بار از هشت پیرغلام توسط تولیت آستان قدس رضوی تقدیر و تکریم خواهد شد.

وی بیان کرد: پیش بینی می‌شود ۱۰۰۰ ایستگاه صلواتی از سوی هیئات مذهبی در سطح شهر داشته باشیم.

قارونی با اشاره به حمایت‌های مالی هیات‌های مستطیع به هیات‌های حاشیه شهر، تصریح کرد: توزیع ارزاق را به هیات‌های حاشیه شهر در برنامه خواهیم داشت همچنان که امروز توسط یکی از هیات‌هایی که از توان مالی خوبی برخوردار است به ۳۰ هیات در یکی از مناطق حاشیه شهر توزیع گوشت و برنج رایگان را برای پخت غذا داشتیم.

وی به برنامه توزیع نان با حمایت فرمانداری در سال گذشته اشاره کرد و افزود: سال گذشته به ۶هزار هیات مذهبی از سراسر کشور توسط شورای هیات مذهبی مشهد، توزیع نان را داشتیم و امسال نیز این برنامه را در دستور کار داریم.

رئیس شورای هیئات مذهبی مشهد گفت: بالغ بر سه هزار هیات در مشهد داریم و پیش بینی می‌شود نزدیک به ۸۰۰ هیات مشهدی نیز که صبحانه و شام دارند در برنامه توزیع نان قرار گیرند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->